U subotu, 25. siječnja u Kulturnom centru Vodice gostuje Hrvatsko narodno kazalište Šibenik s predstavom LEDA nastaloj prema drami Miroslava Krleže.


Cijena ulaznica: 40 kuna, studenti i umirovljenici 20 kuna.
Ulaznice možete kupiti svakim radnim danom, od 20. do 14. siječnja, od 11 do 13 sati na blagajni Kulturnog centra te na dan predstave od 19 sati.

O predstavi

Krležina Leda, komedija jedne karnevalske noći, jedno je od najsjajnijih djela hrvatske dramske književnosti. Ta lepršava igra glembajevskoga ciklusa uvijek glumce i publiku stavlja pred ogledalo istine o socijalnom i emotivnom statusu krhkoga građanskog sloja koji je u Hrvatskoj uvijek na rubu nepostojanja, naročito danas. Svatko od nas će se prepoznati u jednom od likova ove komedije koja osim što briljantno žonglira hrvatskim jezikom ogoljujući sve njegove slojeve, funkcionira u apsurdnim i ritmičkim obratima često bolje od vrhunske engleske situacijske igre.
Urban, Klara, Melita, Aurel, Klanfar i noćna dama toliko živo i bitno utječu jedni na druge da postaju paradigma svih odnosa koji su među ljudima uopće mogući u ovoj kratkoj životnoj igri. Vječita uzaludna bitka umjetnika za priznanje i preživljavanje, emotivna žudnja u okvirima pravnih mogućnosti i izvan njih, potreba novih bogataša da novcem kupe ulaznicu i visoko društvo koje je svjesno svoje krhke i dekadentne podloge, sve je to dano na uvid svevremenoj publici genijalnom Krležinom rukom.

Izvedba

Datum i vrijeme: 25. siječnja 2020. 20:00 h
Mjesto: Kulturni centar Vodice
Autorski tim

Redatelj i scenograf: Boris Svrtan
Igraju: Luka Dragić /Oliver Urban/, Franka Klarić /Klara/, Ivan Jončić /Aurel/, Ivana Gulin /Melita/, Boris Svrtan /Klanfar/, Oriana Kunčić /sluškinja, noćna dama/, Roko Radeljak /glazbenik/
Kostimografkinja: Sara Lovrić Caparin

Krležina Leda, komedija jedne karnevalske noći, jedno je od najsjajnijih djela hrvatske dramske književnosti. Ta lepršava igra glembajevskoga ciklusa uvijek glumce i publiku stavlja pred ogledalo istine o socijalnom i emotivnom statusu krhkoga građanskog sloja koji je u Hrvatskoj uvijek na rubu nepostojanja, naročito danas. Svatko od nas će se prepoznati u jednom od likova ove komedije koja osim što briljantno žonglira hrvatskim jezikom ogoljujući sve njegove slojeve, funkcionira u apsurdnim i ritmičkim obratima često bolje od vrhunske engleske situacijske igre.